Full STEAM ahead
Prošle školske godine uspješno smo započeli provedbu novog dvogodišnjeg Erasmus+ projekta”Full STEAM ahead!”, najbolje rangiranog europskog projekta među projektima osnovnih škola. Cilj koji smo zacrtali jest motivirati i educirati učenike za aktivnosti vezane uz područja egzobiologije, robotike, 3D printanja, poduzetništva, inženjerstva i STEAM-a te ih upoznati s karijerama u svemirskoj grani industrije. Neke od projektnih aktivnosti su: upoznavanje primjenjivih Web 2.0 alata, izrađivanje i programiranje ExoMars rovera s Lego Mindstorms blokovima, izrađivanje svemirske rakete od soli, simulirati trening astronauta, povezati znanost i umjetnost (Art in STEAM)…
Pollution! Find a STEM solution – opis projekta
Ovo je do sada naš najuspješniji projekt nagrađen od strane Europske komisije s „Success story” i „Good pratice example” oznakama te smo jedina osnovna škola u Republici Hrvatskoj koja je dobila tu čast.
Četiri glavna područja projektnih aktivnosti
1. e-Skills i digitalni poslovi
Poslovi budućnosti bit će digitalni i većina poslova za koje će naši učenici biti konkurentni na europskom tržištu rada još uvijek ne postoji. Učenike želimo upoznati s nekim danas već postojećim digitalnim poslovima. Ovim aktivnostima razvijamo digitalne kompetencije kod učenika, upoznajemo ih s novim trendovima na području komunikacija, tehnologije i znanosti. Razvijamo kompetencije potrebne za daljnje školovanje s ciljem ostvarivanja uspješnih karijera u digitalnim, inženjerskim, tehnološkim i sličnim poslovima budućnosti. Učenici će uz programiranje upoznati brojne web 2.0 alate i raditi u njima.
Don’t be a Bully, be a Buddy
Ovo je KA229 projekt koji se bazirao na razmjeni školskih primjera dobre prakse u prevenciji vršnjačkog nasilja. U projektu su od 2020.g. do 2023.g. sudjelovale škole iz 6 europskih zemalja – Irske, Francuske, Grčke, Češke, Finske i Hrvatske. Naša je škola u projektu sudjelovala kao partner, dok je glavni koordinator projekta bila škola iz Francuske. Za vrijeme provođenja projektnih aktivnosti učenici su mogli sudjelovati u brojnim radionicama i zanimljivim aktivnostima koje su potom prezentirali njihovi učitelji u školama domaćina.
Sve digitalne uratke učenika i aktivnosti u kojima smo sudjelovali možete pogledati ispod ovog teksta klikom na Sway poveznicu.