Tim za kvalitetu

Klikom na znak plus (+) otvaraju se detaljnije informacije o svakom bloku, a na znak minus (-) smanjujete prikaz informacija.

Samovrednovanje škole

– je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno – obrazovnog procesa.

To je proces profesionalne refleksije kroz koji škola dobro upoznaje sama sebe i pronalazi najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrednovanje omogućava djelatnicima škola da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg – školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.

Procesom samovrednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:

• Koliko je dobra naša škola?

• Kako to znamo?

• Što učiniti da budemo još bolji?

Imenovani članovi tima za kvalitetu su:

1. Miroslav Klobučar, ravnatelj – UČITI KAKO UČITI

2. Vesna Rak, stručna suradnica psihologinja – PREVENTIVNI PROGRAMI

3. Anita Hledik, stručna suradnica pedagoginja – GRAĐANSKI ODGOJ

4. Marina Moćan, učiteljica engleskog jezika – ZELENO (ODRŽIVO) PODUZETNIŠTVO

5. Danijel Forjan, učitelj informatike – SUVREMENE TEHNOLOGIJE

6. Katarina Vrančić, učiteljica matematike, ISTRAŽIVAČKI I PROBLEMSKI PRISTUP UČENJU

7. Tatjana Pešić Ilijaš, učiteljica razredne nastave – UMJETNIČKI RAZVOJ (kultura – estetika)

8. Jasna Babić, učiteljica razredne nastave – ZDRAVLJE

/Osnovna škola Pantovčak/ Skip to content