Najvažnije informacije za roditelje

Klikom na znak plus (+) otvaraju se detaljnije informacije o svakom bloku, a na znak minus (-) smanjujete prikaz informacija.

OPRAVDAVANJE IZOSTANAKA IZ ŠKOLE

Za opravdavanje izostanka učenika iz škole od šk. godine 2015./2016. proceduru propisuje Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera u školi.

Članak 5. Pravilnika

Neopravdanim izostankom smatra se izostanak za koji razredniku nije dostavljena liječnička ispričnica ili ispričnica nadležne institucije, koju je potpisao i roditelj.
(3) Neopravdanim izostankom ne smatra se izostanak s nastave za koji je roditelj unaprijed tražio i dobio odobrenje i to:
– u hitnim slučajevima usmeno od učitelja/nastavnika za izostanak s njegova sata;
– pisano od razrednika za izostanak do 3 radna dana, ravnatelja za izostanak do 7 radnih dana i učiteljskog/nastavničkog vijeća za izostanak do 15 radnih dana.

Rok za dostavu ispričnica je 5 radnih dana od dana povratka učenika u školu.

E-DNEVNIK ZA RODITELJE

Upute za korištenje e-dnevnika za roditelje možete preuzeti OVDJE

U slučaju poteškoća s radom e-dnevnika možete se obratiti na telefon CARNET-a +385 1 6661 500 ili na e-mail adresu helpdesk@skole.hr

U slučaju da ste promijenili  e-mail adresu za slanje obavijesti o izostancima učenika ili neke od važnih podataka na temelju kojih Vam škola daje pristup podacima iz e-dnevnika molimo Vas da o svim promjenama izvjestite razrednika/cu razreda u koji ide Vaše dijete.

KAKO ZAŠTITITI DJECU NA INTERNETU

Program i materijali o temi “kako zaštititi djecu na internetu” možete naći na poveznici http://bit.ly/HAKOM1

Video o zaštiti djece na Internetu možete pogledati na poveznici http://bit.ly/HAKOM5

Brošuru “kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona” možete pogledati na poveznici http://bit.ly/HAKOM4

RJEŠAVANJE PROBLEMA U ŠKOLI

Škola je kao obrazovna i odgojna ustanova dužna biti uključena u rješavanje problema koje učenici mogu imati u Školi, ali ponekad i izvan nje.

Što se smatra pod problemima koje učenik može imati?
-problem u učenju i svladavanju nastavnih sadržaja
-problem u odnosu nastavnika prema učeniku (bilo u komunikaciji, bilo u ocjenjivanju)
-problem u odnosu drugih djelatnika škole prema učeniku
-problem u odnosu s drugim učenicima (svađe, verbalno i fizičko nasilje, otuđivanje predmeta i sl.)
-problem vezan za pitanja izvan Škole (financije, odnosi u obitelji, odnosi s vršnjacima izvan Škole i sl.)

Kod rješavanja bilo kojeg problema učenik i njegovi roditelji dužni su se pridržavati sljedećeg postupka.

1. O problemu učenik ili roditelj treba obavjestiti razrednika i zatražiti pomoć.
2. Ako razrednik ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se pedagogu Škole.
3. Ako pedagog Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se ravnatelju Škole.
4. Ako ravnatelj Škole ne može riješiti problem ili ga nije riješio u dogledno vrijeme, učenik i njegovi roditelji obraćaju se Prosvjetnoj inspekciji ili drugim nadležnim tijelima Ministarstva prosvjete.

Dobronamjerno savjetujemo roditeljima i učenicima da se pridržavaju ovog postupka u rješavanju problema, jer na taj način će se problemi riješiti najbrže.

/Osnovna škola Pantovčak/ Skip to content