Tim za kvalitetu
Klikom na znak plus (+) otvaraju se detaljnije informacije o svakom bloku, a na znak minus (-) smanjujete prikaz informacija.
Samovrednovanje škole
– je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno – obrazovnog procesa.
To je proces profesionalne refleksije kroz koji škola dobro upoznaje sama sebe i pronalazi najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrednovanje omogućava djelatnicima škola da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg – školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.
Procesom samovrednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:
• Koliko je dobra naša škola?
• Kako to znamo?
• Što učiniti da budemo još bolji?


Imenovani članovi tima za kvalitetu su:
1. Miroslav Klobučar, ravnatelj – UČITI KAKO UČITI
2. Vesna Rak, stručna suradnica psihologinja – PREVENTIVNI PROGRAMI
3. Anita Hledik, stručna suradnica pedagoginja – GRAĐANSKI ODGOJ
4. Marina Moćan, učiteljica engleskog jezika – ZELENO (ODRŽIVO) PODUZETNIŠTVO
5. Danijel Forjan, učitelj informatike – SUVREMENE TEHNOLOGIJE
6. Katarina Vrančić, učiteljica matematike, ISTRAŽIVAČKI I PROBLEMSKI PRISTUP UČENJU
7. Tatjana Pešić Ilijaš, učiteljica razredne nastave – UMJETNIČKI RAZVOJ (kultura – estetika)
8. Jasna Babić, učiteljica razredne nastave – ZDRAVLJE